Descripció
Actualment no es pot realitzar.
Els adolescents no solen tenir una idea clara sobre què és l'autoestima ... Em conec realment? Em valoro? Què valoro en els altres? Què passaria si tots confiéssim més en nosaltres mateixos? Aquestes són algunes de les preguntes que us plantegem en les nostres dinàmiques per treballar l'autoconcepte positiu a les aules. Moltes persones han crescut pensant que està malament valorar-nos o elogiar els altres. Els nostres tallers se centren a donar-li la volta a aquestes creences limitants i a augmentar el benestar dels participants.
T'interessa si busques...
Actualment no es pot realitzar.
-Una activitat que sigui un punt de partida per donar poder a l'alumnat, reforçar l' autoestima i animar-lo a obrir-se i expressar apreci per la seva persona i pels altres.
-Un taller que posi a prova la confiança de l'alumnat en ells mateixos i en els demés, enderrocant creences limitants que els fan sentir-se insegurs.
Està en la teva línia si creus...
-Que el benestar emocional de l'alumnat és fonamental perquè pugui donar-se un context favorable a l'aprenentatge i al sorgiment de la creativitat.
-Que l'aprenentatge no formal i les habilitats de vida són, si més no, igual d'importants que l'adquisició de continguts.
Us proposem un taller de dues hores de durada amb dinàmiques i metodologies diverses, que es divideix en les següents fases:
Introducció per trencar el gel.
Jocs per reflexionar sobre l'autoestima.
Proposta per expressar valoració i estima a i dels / les companys / es.
Dinàmica d'autoconeixement.
Treball amb metàfores.
Relaxació final.
Detalls
L'activitat requereix un context que propiciï la intimitat entre els participants, per la qual cosa recomanem que es desenvolupi en el marc del grup-classe.El taller s'ha d'entendre com un punt de partida que dóna a l'alumnat eines per iniciar un treball d'autoconeixement, en el qual després haurien de seguir entrenant-se.
Els tallers estan pensats per fer-se al vostre centre educatiu.
Segueix-nos a: